piątek, 22 listopada 2013

Sprawdź swoją wiedzę!

33 komentarze:

  1. Ten krótki sprawdzian wiedzy pomaga utrwalić dotychczasowe informacje i dowiedzieć się o nowych definicjach przydatnych na przyszłość. Bardzo ciekawa forma nauki, naprawdę warto wykonać to krótkie ćwiczenie. Polecam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po raz kolejny! wyśmienita zabawa połączona z nauką :) okazuje się, że jestem przedsiębiorczym geniuszem... :)
    JP

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna forma sprawdzenia wiedzy, jestem zdziwiona zdołałam bezbłędnie dopasować wszelkie definicje do wyrazów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna gra! Ja co prawda jeszcze nie jestem przedsiębiorczym geniuszem, ale może ten blog w końcu to zmieni. Fajna zabawa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa forma sprawdzenia swojej wiedzy z którą dzięki waszemu blogowi jest u mnie coraz lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa forma sprawdzenia swojej wiedzy, z którą dzięki temu blogowi jest u mnie coraz lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna gra! dzięki takiej formie sprawdzenia wiedzy doszłam do zaskakujących wniosków i spostrzeżeń.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem znakomita!

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawa gra ! ona zmieniła mój pogląd na świat :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszymy się, że gra przypadła Wam do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Marta Smierzchalska22 listopada 2013 23:12

    Ale super, prawie wszystko mam dobrze! Uwielbiam takie gry(:

    OdpowiedzUsuń
  12. W końcu wiem o czym mówiła Pani na przedsiębiorczości ..

    OdpowiedzUsuń
  13. Gra idealna ! Pozwala połączyć naukę z świetną zabawą :D
    Definicje są napisane w prosty sposób, dzięki czemu każdy je szybko zapamięta ! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zabawa ciekawa, zabawa praktyczna + dodatkowa atrakcyjna szata graficzna, przemyślnie dobrane i odpowiednio opisane hasła = przepis na sukces... Pozwólmy sobie uwierzyć w siłę marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialny pomysł - nauka połączona z zabawą. Hasła w zadaniu są napisane w łatwy sposób, więc każdy je szybko zapamięta :)

    OdpowiedzUsuń
  16. naprawdę ciekawa gra, fajny sposób na łączenie zabawy z nauką:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł na sprawdzenie mojej wiedzy dotyczącej oszczędzania. Niestety nie znałam wszystkich odpowiedzi, dlatego biorę się do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Karolina Kmiecic23 listopada 2013 16:38

    Super gra! Rzadko się zdarza, aby ktoś na blogu umieszczał takie gadżety. Wielki plus dla autorów. :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna gra! Łatwiej przez zabawę zapamiętać różne rzeczy dlatego super, że pojawiła się tutaj taka forma edukacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gra bardzo pomocna, jeśli chcesz sprawdzić swoją wiedzę i poznać parę nowych pojęć. Naprawdę polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny pomysł! połączenie dobrej zabawy z utrwaleniem pojęć. PP- Przydatne i Przyjemne ;) Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  23. gra bardzo pouczająca, warto było spróbować

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawy i fajny pomysł. Coraz rzadziej na blogach pojawiają się tego typu atrakcje. Przez to cała nauka zamienia się w zabawę dzięki, której można się wiele nauczyć. Nie zbyt skomplikowane definicje oraz atrakcyjny wygląd zachęca do spróbowania swoich sił w tej, jak i innych atrakcjach zamieszczonych na stronie. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawa i praktyczna gra. Atrakcyjny wygląd tylko zachęca do skorzystania z tej i wielu innych atrakcji na tym blogu. Dodatkowo dobrze dobrane i opisane hasła. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ciekawy pomysł! Dzięki Waszemu blogowi uczę się wiele nowych i przydatnych rzeczy, na pewno jeszcze nie raz odwiedzę Waszą stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolejna świetna gra edukacyjna! Oby tak dalej :D ~Damian J.

    OdpowiedzUsuń
  28. Myślę że ta gra powinna być wydana na PS4. Jest po prostu zajefajna!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Coraz bardziej podoba mi się wasz blog i coraz częściej na niego wchodzę :D za każdym razem jestem pozytywnie zaskoczona ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie spotkałem się jeszcze z taką formą quizu :) Bardzo ciekawe i pouczające

    OdpowiedzUsuń
  31. Ta gra to swietny pomysl ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Baardzo dobry pomysł, uczymy się jednocześnie bawiąc się. Często siedząc w internecie marnujemy czas, a dzięki tej grze dowiedziałam się czegoś praktycznego, życiowego!
    D. K.

    OdpowiedzUsuń