wtorek, 12 listopada 2013

A jak wygląda z oszczędzaniem u Polaków?

A jak wygląda z oszczędzaniem u Polaków? 

"Niestety bardzo mała liczba osób odkłada pieniądze na zabezpieczenie swojej finansowej przyszłości. Zaledwie co dziesiąty Polak regularnie odkłada określone sumy, a ponadto boimy się inwestować. "

Bardzo zainteresowała nas rozmowa z panem Krzysztofem Kaczmarem, prezesem Fundacji Bankowej im. Leopolda Kronenberga na temat oszczędzania w Polsce, który ciekawie wypowiada się o tej sytuacji. Uważamy, że również Wam przypadnie ten wywiad do gustu, dlatego zachęcamy do odsłuchu. I dzieleniu się swoimi opiniami oraz wrażeniami w komentarzach. 

Źródło: Jedynka POLSKIE RADIO 31.10.2013, Polak powinien oszczędzać. Ale nie chce. red. Sylwia Zadrożna

20 komentarzy:

  1. Oszczędzanie - ciekawa sprawa, ale mało naglasniana. Oby tak dalej dziewczyny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietny blog, proste rady a nikt ich jeszzce tak fahnie nie zaprezentował.
    Bo oszczedzanie nie jest nudne, mozna potraktwoac jako zabawę. sprawdzenie siEBIE I WY TO POKAZUJECIE

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również jestem za tematem oszczędzania. Sama często staram się to robić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie jestem zbyt oszczędna, ale myślę, że wasz blog pomoże mi się zmienić! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog ! nie mogę przestać czytać! Dzieki tym prostym radom na prawdę łatwo idzie mi oszczędzanie

    OdpowiedzUsuń
  6. Oszczędzanie jest bardzo potrzebne, ale nie wielu potrafi odłożyć pieniądze na później :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, oszczędzanie to ważna rzecz. Wasz blog mnie w tym utwierdza. Uważam, że wszyscy Polacy, którzy nie oszczędzają z pewnością po przeczytaniu Waszego bloga zmieniliby to :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że oszczędzania powinniśmy się uczyć od małego, inaczej później trudno będzie nam zacząć to robić. Jestem tego idealnym przykładem. Raz czy dwa udało mi się uzbierać, ale wtedy miałam jasny cel (płytę lub książkę), lecz na co dzień, większość kieszonkowego przepuszczam na słodycze :D To rzeczywiście trudna sprawa, ale mam nadzieję, że z Waszym blogiem uda mi się choć trochę opanować i zaoszczędzić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa audycja ;) Ciężko odszukać tak rzeczowe informacje w gąszczu wiedzy popularnie zwanym internetem. Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oszczędzanie to fajna rzecz, niestety (tak jak piszecie) przez Polaków nie zauważana. Jak już pisał ktoś wcześniej, też nie mam kłopotu z oszczędzaniem, jeśli mam określony cel. Jeśli mam to robić tak sam z siebie bez celu, to pieniądze się mnie jakoś nie trzymają. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kacper Pędziński20 listopada 2013 19:54

    Oszczędzania najlepiej się uczyć od mieszkańców Poznania ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki takim blogom nauczymy się oszczędzać. Wierzę, że Polacy się zmienią :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kazdy z nas pownien nabywac różne informacje i doświadczenie w sprawach finansowych. W obecnych czasach wszystko obraca się wokół pieniędzy.Nauczmy się oszczędzać abyśmy mogli zyć zachowujac standardy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mądre przesłanie.Na prawdę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Progress..warto czytać !! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. super blog! dzięki niemu nauczyłam się oszczędzać! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo miło się to wszystko czyta, zdecydowanie pomaga podczas oszczędzania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. extra blog! wszystko przemyślane i idealnie ubrane w słowa :)) Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Powoli zaczynam rozumieć istote oszczędzania i chyba też zaczne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Oszczędzanie nie jest wielkim wyzwaniem . Wystarczy tylko chcieć .
    Seweryn R

    OdpowiedzUsuń