czwartek, 31 października 2013

Czy jesteś oszczędny?


23 komentarze:

  1. Chyba mam kłopoty z oszczednoscia! Muszę zacząć obesrwowac waszego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że macie takiego super bloga, bo mam wyraźne problemy z oszczędnością

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej muszę popracować nad sobą, myślałam,że jestem oszczędna a tu okazuje się - przeciętna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow wow wow jaki super extra hiper blog

      Usuń
  4. gdyby nie ten blog to pewnie już bym zdankrutował - dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  5. dajcie coś o giełdzie? jak nie stracić?

    OdpowiedzUsuń
  6. Blog zapowiada się ciekawie, więc tylko dalej piszcie, a ja będę czytał :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Od dzisiaj będę stałą obserwatorką Waszego bloga, mam nadzieję, że zaradzicie coś na moją przeciętną oszczędność! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że dzięki wam stanę się bardziej oszczędna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ŚWIETNIE ! DOWIEDZIAŁEM SIĘ ŻE JESTEM BARDZO OSZCZYDNY ! BARDZO FAJNA ANKIETA POLECAM WSZYSTKIM !

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem oszczędny, ale zawszy może być lepiej. Ty też się sprawdź !

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem oszczędna ! Ale chyba oszukałam system, bo tak nie jest :D Mam nadzieję, że z Waszymi radami uda mi się to zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Przeciętny. Ostatecznie to najgorzej chyba nie jest. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ugh, wychodzi na to, że nie jestem tak oszczędna jak myślałam, bo jestem po prostu przeciętna. Mam jednak nadzieję, że pomożecie mi to zmienić ;)! Czekam na każdą nową informację z niecierpliwością!

    OdpowiedzUsuń
  14. przeciętnie oszczędny, mam nadzieję, że z waszą pomocą uda się to poprawić
    bardzo fajnie zrobiony quiz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wynik nie jest satysfakcjonujący, bo jestem tylko przeciętna. Widzę, że oszczędzanie nie jest moją mocną stroną. Dziewczyny, liczę, że z Waszą pomocą uda mi się to zmienić! Czekam na dalsze wskazówki jak postępować! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Marta Smierzchalska22 listopada 2013 23:51

    Chyba kiepsko u mnie z oszczędzaniem, przepuszczam pieniądze na rzeczy które nie są mi potrzebne, zamiast kupić to o czym marze..
    Czas się wziąć za oszczędzanie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Całe szczęście, że trafiłam na tego bloga! Teraz, mogę zająć się oszczędzaniem zgodnie ze wskazówkami tutaj podanymi. Zobaczymy, jak to będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. "Może być lepiej".... To chyba najwyższy czas żeby zacząć oszczędzać! Mam nadzieję, że z waszą pomocą nie sprawi mi to problemu ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajowy quiz. Teraz wiem że jestem przeciętnym oszczędzaczem i muszę to poprawić!

    OdpowiedzUsuń
  20. Przeciętna, a zawsze myślałam, że jestem oszczędna... Mam nadzieję, że z pomocą waszego bloga uda mi się to naprawić :) M.S

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem bardzo oszczędna. Rewelacyjny quiz !
    Julia Targosz

    OdpowiedzUsuń
  22. Zawsze uważałam się za osobę raczej oszczędną, ale wynik waszego quizu nie pozostawia złudzeń- przeciętna... Cóż, rady zawarte na waszym blogu na pewno pomogą mi zmienić ten stan rzeczy. Więcej quizów poproszę!:D
    Gabriela Konieczka

    OdpowiedzUsuń